سخنگوی کرملین اوکراین را حامی تروریسم خواند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2023
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ATV از جمهوری صرب های بوسنی و هرزه گوین، اوکراین را به دلیل تلاش برای حمله به کرملین حامی تروریسم خواند.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف یادآور شد که تلاش برای حمله به کرملین با کمک دو هواپیمای بدون سرنشین انجام شد. وی گفت: اینجا اقامتگاه رئیس جمهور فدراسیون روسیه است و در واقع می توانیم این حمله را یک حمله تروریستی به رئیس حکومت روسیه بدانیم. به گفته وی، آنچه اتفاق افتاده "نگران کننده و غیرقابل قبول" است.
حمله پهپادی به کرملین در شب 3 ماه مه انجام شد. ولادیمیر پوتین در آن زمان در اقتگاه نوو-اگاریوو در حومه مسکو بود. در همان زمان، سرگئی نیکیفوروف، سخنگوی مطبوعاتی ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، دست داشتن کی یف در این حادثه را رد کرد.
توضیح کرملین در اینباره که چرا تسلیم شدن روسیه در برابر غرب غیرممکن است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2023
توضیح کرملین در اینباره که چرا تسلیم شدن روسیه در برابر غرب غیرممکن است
پسکوف در این مصاحبه همچنین توضیح داد که روسیه در اوکراین به معنای واقعی کلمه جنگ نمی کند زیرا این به معنای نابودی کامل زیرساخت‌ها و شهرها خواهد بود. وی خاطرنشان ساخت "ما این کار را نمی کنیم. ما در تلاشیم تا زیرساخت ها را حفظ کنیم و برای نجات جان انسان ها تلاش می ورزیم."
از 24 فوریه سال 2022 ، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. رهبر روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند." هدف نیروهای مسلح روسیه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت خود روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала