توضیح کرملین در اینباره که چرا تسلیم شدن روسیه در برابر غرب غیرممکن است

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر توضیح کرملین در اینباره که چرا تسلیم شدن روسیه در برابر غرب غیرممکن است
توضیح کرملین در اینباره که چرا تسلیم شدن روسیه در برابر غرب غیرممکن است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2023
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد مجموعه ای از اشتباهات غرب روسیه را مجبور به انجام عملیات ویژه در اوکراین کرد و روسیه کشوری بسیار بزرگ تر و قدرتمندتر از آن است که اجازه دهد با او چنین رفتار شده و تسلیم شود.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ATV از جمهوری صرب های بوسنی و هرزگویناظهار داشت: "گفتن اینکه آینده چگونه خواهد بود، سخت است. اکنون همه وقایع به سرعت اتفاق می‌افتند، ما در پیش‌بینی‌هایمان چه در مورد اقتصاد و چه در مورد سیاست امکانات محدودی داریم. اولیت نکته این است. کشورهای غربی کارهای بد زیاد و اشتباهات زیادی انجام داده‌اند و این امر روسیه را مجبور به شروع عملیات ویژه کرد. کشورهای غربی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ما را فریب دادند، آنها همچنین شش موج گسترش ناتو را سازماندهی کردند. این تنها گسترش ناتو نیست، بلکه گسترش زیرساخت های نظامی ناتو تا مرزهای فدراسیون روسیه است".
Военные-волонтеры во время практики на полигоне. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مرگ یک مزدور انگلیسی 52 ساله در اوکراین
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه افزود: "این سیستم اشتباهات منجر به این شد که پوتین (ولادیمیر رئیس جمهور روسیه) تصمیم گرفت عملیاتی را آغاز کند. روسیه کشوری بسیار بزرگتر از آن است که بتوان با آن چنین رفتار کرد و روسیه کشوری بسیار قوی تر از آن است که تسلیم شود."
از 24 فوریه سال 2022 ، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. رهبر روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند." هدف نیروهای مسلح روسیه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت خود روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала