- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

زلنسکی می گوید اوکراین برای ضد حمله به زمان بیشتری نیاز دارد

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2023
اشتراک
ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفته است که ارتش او به زمان بیشتری برای آماده شدن برای یک ضد حمله مورد انتظار علیه نیروهای روسیه نیاز دارد.
به گزارش اسپوتنیک، زلنسکی در مصاحبه خود با بی بی سی گفت : با آنچه داریم می‌توانیم جلو برویم و موفق باشیم. اما افراد زیادی را از دست می‌دهیم. من فکر می‌کنم این غیرقابل قبول است. بنابراین باید منتظر باشیم. هنوز به زمان بیشتری نیاز داریم .
نیروهای اوکراینی گروه جدیدی از نیروها را آموزش می‌دهند و مهمات و تجهیزات غربی را ذخیره می‌کنند که به گفته تحلیلگران برای بازپس‌گیری سرزمین‌های تصرف شده توسط روسیه بسیار ضروری خواهد بود. زمان تلاش کی یف برای بازگرداندن زمین در مناطق شرقی دونتسک و لوگانسک، و همچنین مناطق خرسون و زاپاروژیا، همچنان یک سوال است. الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین اواخر ماه گذشته گفت که آماده‌سازی کی یف "به پایان رسیده است" و نیروهای او "از لحاظ رزمی" آماده هستند. یک مقام ارشد نظامی اوکراین در اوایل این هفته گفت که نیروهای روسیه پس از ضد حملات محدود نیروهای کی‌یف در اطراف شهر شرقی، از برخی مناطق نزدیک باخموت عقب‌نشینی کرده‌اند.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
"ناامیدکننده"؛هشدار به زلنسکی درباره عواقب ضد حمله
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала