واهمه اصلی ناتو در موضوع اوکراین فاش شد

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин и председатель правительства М. Мишустин на параде Победы в Москве
Президент РФ В. Путин и председатель правительства М. Мишустин на параде Победы в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
اشتراک
ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده و فرمانده سابق عالی نیروهای متفقین در اروپا، گفت: موفقیت نظامی اوکراین در میدان نبرد بزرگترین ترس ناتو است، زیرا روسیه هرگز به خود اجازه شکست خوردن را نخواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، "فیلیپ بریدلاو" به ABC Action News گفت:" ما در غرب از پیروزی اوکراین می ترسیم. زیرا آقای پوتین بارها و بارها از ترسی که ما در ابتدای درگیری ابراز داشتیم، استفاده می کند. ما از تشدید جنگ هسته ای و از گسترش جنگ در اروپا واهمه داریم".
بریدلاو خاطرنشان کرد که "لفاظی‌های روانی" که او می‌گوید پوتین از آن استفاده می‌کند، تأثیری "دیوانه‌آمیز" دارد و ایالات متحده درگیر جنگ لفظی است. به گفته ژنرال، چنین اهرمی دلیل کمک های محدود به اوکراین است که به نوبه خود امنیت روسیه را تضمین می کند.
وی اضافه کرد:"ما آنقدر به اوکراین سلاح می دهیم که در میدان نبرد شکست نخورد. اما من فکر می‌کنم واضح است، اگرچه علناً گفته نمی‌شود، ما آنچه را که اوکراین برای پیروزی نیاز دارد، به آنها نمی‌دهیم".
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.05.2023
خصوصیات پوتین که آمریکایی ها می گویند باعث نجات جهان می شود
مسکو سال گذشته یادداشتی را به کشورهای ناتو به دلیل ارسال سلاح به مقامات کی یف ارسال کرد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هرگونه محموله با تجهیزات نظامی برای اوکراین به هدف قانونی ارتش روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ائتلاف مستقیماً نه تنها با انتقال سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها در درگیری دخالت دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала