- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حملات پیشگیرانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر حملات پیشگیرانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه
حملات پیشگیرانه روسیه به مواضع ارتش اوکراین در استان زاپاروژیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
اشتراک
ولادیمیر روگوف، یکی از اعضای شورای اداری استان زاپاروژیه اعلام کرد ارتش روسیه حملات پیشگیرانه ای را به مواضع نیروهای مسلح اوکراین در این منطقه انجام داده است.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: " امروز حملات موشکی و توپخانه ای پیشگیرانه به اهداف شناخته شده تایید شده متعلق به نیروهای اوکراینی انجام شد."
این حملات به انبارهای دارای مهمات، سوخت و محل های استقرار تجهیزات نظامی انجام شد.
روگوف تاکید کرد: "هدف این است که از آغاز ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین جلوگیری شود".
انفجار پهپاد در منطقه همجوار اوکراین در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
انفجار پهپاد در منطقه همجوار اوکراین در روسیه
در کی یف دائماً در مورد ضد حمله قریب الوقوع نیروهای اوکراینی صحبت می کنند. به گفته دنیس شمیگال، نخست وزیر این کشور، ممکن است این ضد حمله در بهار یا تابستان آغاز شود. یکی از مسیرها این ضد حمله که هدف آن رسیدن به ساحل دریای آزوف است، استان زاپاروژیه ذکر می شود.
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد که ارتش روسیه به دقت هرگونه اظهارات در مورد ضدحمله آتی را زیر نظر دارد و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه خود آنها را در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала