- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انفجار پهپاد در منطقه همجوار اوکراین در روسیه

© Sputnik / Press service of Belgorod Region Governor /  مراجعه به بانک تصاویر انفجار پهپاد در منطقه همجوار اوکراین در روسیه
انفجار پهپاد در منطقه همجوار اوکراین در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
اشتراک
یک پهپاد نیروهای مسلح اوکراین در روستای اولخواتکا در منطقه نوووسکلسکی استان بلگورود منفجر شد.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را ویاچسلاو گلادکوف استاندار بلگورود در صفحه خود در شبکه اجتماعی VKontakte اعلام کرد.
به گفته وی، در نتیجه این انفجار به دو ساختمان مسکونی، یک کتابخانه، اداره پست، درمانگاه بیماری های زنان و یک خودروآسیب وارد شده است. استاندار بلگورود قول داد که به دور زدن ساختمان ها ادامه دهد و از روز چهارشنبه 10 مه ترمیم آسیب ها را آغاز کند.
Неонацист из полка Азов Алексей Левкин - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2023
از تهدید بالقوه برای اروپا از سوی خاک اوکراین پرده برداشته شد
پیش از این، از حمله پهپادها به استان بلگورود در شب 10 ماه مه گزارش شده بود. یک کانال تلگرامی نوشته بود دو پهپاد قصد حمله به این منطقه مرزی را داشتند. اولین پهپاد با استفاده از جنگ الکترونیکی سرکوب و با یک مسلسل در آسمان بر فراز منطقه اسپوداریوشینو مورد اصابت قرار گرفته و دومی در منطقه اولخواتکا با خطوط برق برخورد کرد و سقوط کرد.
روز 19 اکتبر 2022، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، سطح متوسط واکنش را در هشت منطقه از جمله استان بلگورود برقرار کرد. این دستور از جمله تقویت حفاظت از نظم عمومی و افزایش سطح امنیت در تأسیسات انرژی را در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала