- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پشتیبانی تسلیحاتی مجدد واگنرها توسط وزارت دفاع روسیه

© SputnikБойцы подразделения ЧВК "Вагнер" и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре
Бойцы подразделения ЧВК Вагнер и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2023
اشتراک
بنیانگذار گروه واگنر، یوگنی پریگوژین، اعلام کرد که او یک دستور رزمی دریافت کرده است که در آن به جنگنده های واگنر قول داده شده است که مهمات و سلاح برای ادامه اقدامات بعدی نظامی و سرگئی سوروویکین، معاون فرمانده گروه نیروهای ترکیبی ارتش به عنوان تصمیم گیرنده و برای هماهنگی اقدامات واگنرها و وزارت دفاع روسیه حضور می یابد.
به گزارش اسپوتنیک، بنیانگذار گروه واگنر، یوگنی پریگوژین، اعلام کرد: امروز ما یک دستور رزمی دریافت کردیم و به ما قول می دهند به اندازه لازم مهمات و اسلحه به ما بدهند تا اقدامات بعدی را ادامه دهیم و به ما سوروویکین به عنوان فردی داده می شود که همه تصمیمات را در چارچوب عملیات رزمی واگنر اتخاذ خواهد کرد.
اخیراً بنیانگذار واگنر از کمبود مهمات شکایت کرده بود و گفت که در 10 مه می خواهد این گروه را از آرتیوموفسک خارج کند. آرتیوموفسک در استان دونتسک در شمال شهر بزرگ گارلوفکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. چندین ماه است که نبردهای شدید در خارج از شهر در جریان است.
Артиллерийский удар по позициям ВСУ в западной части Артёмовска. Стоп-кадр с видео - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت دفاع روسیه: دو منطقه دیگر در بخش غربی آرتیوموفسک تحت کنترل نیروهای روس درآمد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала