دفع حمله پهپادی اوکراین در کریمه توسط سامانه ضد هوایی ارتش روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Передача БЛА бойцам в зону СВО
Передача БЛА бойцам в зону СВО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2023
اشتراک
میخائیل رازوژایف فرماندار سواستوپل گفت: نیروهای پدافند هوایی و تجهیزات جنگ الکترونیک فدراسیون روسیه حمله شبانه پهپادهای اوکراینی به سواستوپل را دفع کردند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته فرماندار شهر سواستوپل، پس از عملکرد سامانه ضد هوایی روسیه، یکی از پهپاد ها در جنگل سقوط کردو دوفروند دیگر بر فراز دریا سرنگون شدند وبه شهر آسیبی واردنشده است.
همانطور که او در کانال تلگرامی خود درج کرد، شب گذشته نیروهای پدافند هوایی و سیستم های جنگ الکترونیک حمله دیگری به سواستوپل را دفع کردند. یک پهپاد کنترل خود را از دست داد و در یک کمربند جنگلی در منطقه 5 کیلومتری سقوط کرد، لاشه آن توسط کارمندان وزارت امور داخلی و وزارت کشور پیدا شد.
دومین پهپاد بر فراز دریا در نزدیکی خرسونس سرنگون شد، سومین پهپاد سمت اسکله شمالی بر فراز دریا سرنگون شد. فرماندار همچنین تصریح کرد که ده پهپاددر طول شب به کریمه و سواستوپل به پرواز درآمدند. وی گفت: "هیچ تاسیساتی در شهر آسیب ندیده است. همه نیروها به نظارت بر وضعیت ادامه می دهند." اولگ کریوچکوف، مشاور رئیس کریمه نیز در کانال تلگرامی خود تایید کرد که تلاش های شبانه برای شکستن پدافند هوایی خنثی شده است. به گفته وی،هیچ نوع تلفتی به وجود نیامده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала