- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوشیلین: کی یف قادر نیست وضعیت جبهه نبرد را تغییر دهد

© Sputnik / Cyril Norton  /  مراجعه به بانک تصاویر حمله ارتش روسیه به مواضع نیروهای مسلح اوکراین در اطراف شهر دونتسک با گلوله های ترمیت
حمله ارتش روسیه به مواضع نیروهای مسلح اوکراین در اطراف شهر دونتسک با گلوله های ترمیت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2023
اشتراک
پوشیلین بیان کرد که با وجود ضد حمله، کی یف قادر به تغییر وضعیت نبرد نیست.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، سرپرست موقت جمهوری خلق دونتسک، در کانال تلویزیونی" روسیا 24" گفت، که سربازان اوکراینی حتی با وجود ضدحمله " تبلیغ شده" قادر به تغییر وضعیت نبرد در خط مقدم جبهه نیستند.
پوشیلین ادامه داد: می بینیم که دشمن حتی با وجود ضد حمله های که به طور گسترده در رسانه ها تبلیغ شد، قادر به تغییر وضعیت نبرد در میدان جنگ نیست و البته باید با دقت برخورد کرد، اما هیچ پیش شرط جدی برای تغییر وضعیت نبرد در خط مقدم وجود ندارد.
روسیه از 24 فوریه 2022 عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند.
مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала