اظهار نظر وزارت خارجه روسیه در خصوص ترور پریلپین

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2023
اشتراک
وزارت خارجه روسیه: سکوت سازمان های بین المللی بعد از عملیات تروریستی علیه پریلیپین غیر قابل پذیرش است.
به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه در وزارت امور خارجه روسیه اعلام شد که سکوت سازمان های بین النللی در رابطه با عملیات تروریستی بر علیه زاخار پریلپین نویسنده روس غیز قابل پذیش است، مسئولیت این عملیات تروریستی بر علیه این نویسنده نه تنها بر عهده مقامات اوکراینی استف بلکه بر عهده ایالات متحده نیز می باشد.
در بیانیه ای که در سایت این وزارتخانه منتشر شده، اذعان می شود: "نبود محکومیت عملیات تروریستی دیگر بر عله خبرنگار روسی و فعال اجتماعی از جانب واشنگتن برای مقامات آمریکایی افشاگر خود آنها می باشد. سکوت سازمان های بین المللی مرتبط غیر قابل پذیرش است".
در این نهاد سیاست خارجی تاکید شد که مسئولیت این عملیات تروریستی بر علیه پریلپین و سایر عملیات های تروریستی نه تنها قر عهده مقامات اوکراینی، بلگه بر عهده "ربابان غربی و در وهله ائل ایالات متحده آمریکا می باشد که با تلاش های آن از لحظه کودتای دولتی در فوریه 2014، پروژه ضد روسی آمیخته با نئونازیسم در اوکراین با سختی پرورانده شد".
شایان ذکر است که صبح روز شنبه خودرویی که در آن زاخار پریلپین نویسنده روس در استان نیژگارودسکایا روسیه در حال حرکت بود، منفجر شد. در این سانحه راننده خودرو جان خود را از دست داد، اما خود وی مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
پریلیپین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2023
فرد مظنون به ترور پریلپین به کار برای اوکراین اعتراف کرد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала