نامزد ریاست جمهوری آمریکا: سال‌ها پیش باید به حرف پوتین گوش می‌ کردیم

© AP Photo / Hans PenninkАмериканский радиоведущий, экологический активист, писатель и адвокат Роберт Фрэнсис Кеннеди-младший
Американский радиоведущий, экологический активист, писатель и адвокат Роберт Фрэнсис Кеннеди-младший - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2023
اشتراک
نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات، رابرت کندی جونیور معتقد است که ناتو با گسترش به سمت شرق، تعهدات خود در قبال فدراسیون روسیه را نقض کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات، رابرت کندی جونیور معتقد است که ناتو با گسترش به سمت شرق، تعهدات خود در قبال فدراسیون روسیه را نقض کرده است.
وی می گوید: ما دروغ گفتیم. ما 13 کشور به ناتو افزودیم و سامانه های موشکی با پتانسیل هسته ای به آنها تحویل دادیم. ما رزمایش های مشترکی را با اوکراین و سایر کشورهای ناتو انجام دادیم.
این سیاستمدار افزود که ایالات متحده خود به یک "انقلاب مسالمت آمیز" نیاز دارند، انقلابی که کشور را "به ارزش هایی که در 40 سال گذشته از آن محروم بوده است" بازگرداند.
کندی جونیور جنگ در اوکراین را درگیری ایالات متحده علیه روسیه خواند و اظهارات رسمی مقامات فعلی در مورد نیاز به "فرسودگی" ارتش روسیه را یادآور شد:
"فرسایش" به چه معناست؟ این به معنای اعزام (نیروهای مسلح) اوکراینی‌ به سمت آنهاست."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала