- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

سامانه هایمرز در اوکراین به علت پارازیت های روسیه کارایی خود را از دست می دهد

© AP Photo / Aaron FavilaАмериканские солдаты осматривают артиллерийскую ракетную систему M142 HIMARS во время совместных военных учениях США и Филиппин в Салакнибе в форте Магсайсай на севере Филиппин
Американские солдаты осматривают артиллерийскую ракетную систему M142 HIMARS во время совместных военных учениях США и Филиппин в Салакнибе в форте Магсайсай на севере Филиппин - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2023
اشتراک
سیستم های پارازیت الکترونیکی روسیه، کارایی HIMARS را در اوکراین کاهش می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، موشک‌اندازهای HIMARS در اوکراین به دلیل سیستم‌های سرکوب الکترونیکی روسی کارایی خود را از دست می‌دهند. " روسیه در ماه‌های اخیر به طور فزاینده‌ای عملکرد این سامانه ها را در اوکراین مسدود کرده است و از مسدودکننده‌های الکترونیکی برای سرنگونی سیستم‌های هدایت موشک استفاده می‌کند.
به گفته منابعی در ایالات متحده، بریتانیا و اوکراین، مهمات این سامانه در حال کاهش است، بنابراین متخصصان آمریکایی و اوکراینی باید راه‌هایی برای تنظیم نرم‌افزار برای مقابله با تداخل پیدا کنند.
بر اساس اسناد محرمانه فاش شده پنتاگون ، واشنگتن به نیروهای مسلح اوکراین کمک کرده است تا پارازیت‌های روسی داده‌های الکترونیکی را شناسایی و نابود کنند. سامانه موشکی پرتاب چندگانه HIMARS از سال 2003 در ایالات متحده آمریکا تولید شده است و می تواند شش موشک یا یک موشک بالستیک تاکتیکی ATACMS حمل کند. برد شلیک موثر برای انواع خاصی از مهمات به 80 کیلومتر می رسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала