هشدار مسکو به کی یف و غرب در مورد عواقب غم انگیز ضد حمله اوکراین

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه و کرملین
وزارت خارجه روسیه و کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2023
اشتراک
میخائیل گالوزین، معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که کی یف و حامیان غربی آن ناگزیر با عواقب غم انگیز ضد حمله برنامه ریزی شده خود روبرو خواهند شد و نیروهای مسلح روسیه برای هر گونه تحولی آماده هستند.
به گزارش اسپوتنیک، او گفت: پمپاژ و باد کردن بی پروا و مطلقاً غیرمسئولانه کی یف با سلاح های مدرن غربی و تشویق طرح های آن برای حمله متقابل تنها به خونریزی و تشدید بیشتر درگیری منجر می شود. من می خواهم به رژیم کی یف و حامیان غربی آن در مورد پیامدهای غم انگیز اجتناب ناپذیر کاری که انجام می دهند هشدار دهم. "
نماینده روسیه از فاجعه ناشی از فریب اوکراین توسط آمریکا سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2023
کاخ سفید می گوید که آمریکا، اوکراین را به حمله به قلمرو فدراسیون روسیه تشویق نمی کند
معاون وزیر خارجه روسیه ابراز اطمینان کرد که ارتش روسیه برای هر سناریویی آماده است، بنابراین "نه کی یف و نه غرب هیچ سودی از این کار دریافت نخواهند کرد."
دنیس شمیحال، نخست وزیر اوکراین در اوایل آوریل گفت که ضدحمله اوکراین ممکن است در تابستان آغاز شود. او بعداً گفت که این ضد حمله "به زودی" آغاز خواهد شد. رسانه های آمریکایی گزارش دادند که ضد حمله اوکراین ظاهراً برای 30 آوریل برنامه ریزی شده بود.
کارشناسان شرکت کننده در مصاحبه با اسپوتنیک خاطرنشان کردند که نباید به اظهارات متضاد کیف و واشنگتن اعتماد کرد: این می تواند بخشی از یک کمپین انتشار اطلاعات نادرست باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала