پاتروشف: بنیادهای آمریکایی "راهنمای تجزیه روسیه" را تدوین کرده اند

© Sputnik / Sergey GuneevСекретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2023
اشتراک
دبیر شورای امنیت روسیه گفت که تعدادی از بنیادهای آمریکایی به سفارش وزارت امور خارجه و پنتاگون، "راهنمای تجزیه روسیه" را برای نخبگان آمریکایی نوشته و تدوین کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، "نیکلای پاتروشف" دبیر شورای امنیت روسیه روز سه نشبه در مصاحبه با روزنامه ایزوستیا گفت: "چندین بنیاد آمریکایی به دستور و سفارش وزارت امور خارجه آمریکا و وزارت دفاع این کشور فعالانه نخبگان واشنگتن را با آثار علمی خود تحت عنوان: "دولت شکست خورده، راهنمای تجزیه روسیه"، آشنا می کنند".
وی خاطرنشان کرد که به گفته نویسندگان، خطر اصلی باید بر روی ایجاد و حفظ بی ثباتی در کشورهای همسایه روسیه و همچنین جنگ اطلاعاتی از جمله حمایت از ستون پنجم و تحریک تجزیه طلبی داخلی روسیه گذاشته شود.
دبیر شورای امنیت روسیه افزود: "اتفاقا تنها بنیاد جورج سوروس که در جنگ جهانی دوم به هموطنان خود در مجارستان به نازی ها خیانت کرد، سالانه 800 میلیون دلار برای ساخت فیلم های ساختگی، عکس های صحنه دار و جعلی در شبکه های اجتماعی اختصاص می دهد".
وزارت خزانه داری آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2023
اختصاص بودجه 120 هزار دلاری آمریکا برای جذب جوانان آسیای مرکزی
پاتروشف همچنین گفت که غرب در تلاش است تا پایه های هویت ملی روسیه را از بین برده و با تمام توان تلاش می کند تا نوآوری های بیگانه مانند تنوع جنسیتی و تجدیدنظرطلبی تاریخی را به این کشور تحمیل کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала