وزیر دفاع اوکراین از آخرین مراحل آماده سازی برای انجام ضدحملات خبر داد

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны Украины Алексей Резников перед началом российско-украинских переговоров
Министр обороны Украины Алексей Резников перед началом российско-украинских переговоров - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2023
اشتراک
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد، کی یف در حال ورود به مرحله نهایی آماده سازی ضد حمله خود است.
به گزارش اسپوتنیک، "الکسی رزنیکوف" وزیر دفاع اوکراین در مصاحبه با شبکه 24 این کشور گفت:" من معتقدم که امروز وارد مرحله پایانی می شویم که می توانیم بگوییم: بله، همه چیز آماده است. و سپس، با درک وضعیت در میدان نبرد، ستاد کل، فرمانده کل و تیم او متوجه خواهند شد که چگونه، کجا و چه زمانی این حملات انجام شوند".
پیش از این رزنیکوف در مصاحبه ای با کیودو، از ژاپن خواسته بود تجهیزات جنگ الکترونیکی را در اختیار طرف اوکراینی قرار دهد. به گزارش این خبرگزاری، رزنیکوف در این مصاحبه گفت که کی یف "بی طرفی" توکیو را در مورد موضوع انتقال تسلیحات که در قانون اساسی ژاپن تصریح شده است، درک می کند. با این حال، وی خاطرنشان کرد که ژاپن یک کشور بسیار مدرن با قابلیت های جنگ الکترونیک است.
رزنیکوف پیش از این گفته بود که سیاستمداران اوکراینی تنها برای بحث در مورد غرامت از سوی روسیه به نفع این کشور بر سر میز مذاکره با روسیه خواهند نشست، در غیر این صورت این اتفاق نخواهد افتاد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала