- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای تهاجمی روسیه چهار محله جدید شهر آرتیوموفسک را به تصرف خود در آوردند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نیروهای تهاجمی با حمایت نیروهای هوابرد چهار محله جدید در شهر ارتیوموفسک را به تصرف خود در آوردند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای تهاجمی با حمایت نیروهای هوابرد تقسیمات "جنوبی" نظامیان روسبه به بیرون کردن نظامیان اوکراینی از آرتیوموفسک ادامه داده و در شبانه روز گذشته چهار محله دیگر این شهر را به تصرف خود در آوردند.
در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "در جبهه دونتسک نیروهای تهاجمی به بیرون راندن دشمن از بخش غربی شهر آرتیوموفسک ادامه داده و چهار محله را به تصرف خود در آوردند. یر مجموعه های نیروهای هوابرد دشمن را در حاشیه های جنوبی و شمالی شهر زمین گیر نمودند.بواسطه حملات نیروی هوایی، بخش موشکی و آتش توپخانه تقسیمات "جنوبی" نیروهای مسلح روسیه به زیر مجموعه های نیروهای مسلح اوکراین شکست هایی در مناطق شهرک های باگدانوکا و آرتیوموفسکویه جمهوری خلق دونتسک وارد شد".
در مجموع در شبانه روز گذشته نیروی هوایی چهار پرواز هواپیما را صورت داده و بخش توپخانه چی ها 61 ماموریت آتشباری را اجرا کردند.
سربازان گروه واگنر در آرتیوموفسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تصرف دو محله در غرب آرتیوموفسک توسط ارتش روسیه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала