- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اظهارات غیر منتظره زلنسکی در مورد درگیری با روسیه باعث شوک در شبکه های اجتماعی شد

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПрезидент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2023
اشتراک
مخاطبان توئیتر اظهارات زلنسکی در مورد درگیری با روسیه را به تمسخر گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، ادعاهای ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در خصوص اینکه درگیری با روسیه – همچون کیکی است که می بایست به قسمت های کوچک تقسیم شود، باعث تعجب مخاطبان در توئیتر شد.
رئیس جمهور اوکراین اظهار کرد: "درگیری با روسیه – مثل کیک هست. ما نمی توانیم آنرا بخوریم. دهانت پاره می شود، دولتی بزرگ است و اندازه بزرگی دارد".
برخی مخاطبان تلاش کردند تا برای اظهارات وی توضیحی را پیدا کنند و برخی آنرا به مزاح گرفتند.
مخاطبی با نام Glennyتاکید کرد: "خنده دار است، کشور تو الان مثل کیکی که تا آخر خورده نشده به نظر می رسد".
فردی با نام L.Shinنوشت: "مواظب باشید این کیک دندانتان را نشکند".
Sang-minافزود: "اوکراین خود به یم تکه کیک تبدیل شده، ایالات متحده آنها جویده اما دیگر دارد شروع به بیرون انداختن آن از دهانش می کند".
فردی با نان دین توماس این سوال را مطرح کرد: "شاید این تکه می بایست به سایر بخش های کیک متصل شود، آنطور که مسکو اینرا می خواهد؟"
مخاطبان در اظهار نظرلت هود اینگونه نتیجه گیری کردند: "درس جدی برای آینده اوکراینی ها: هیچوقت یک دلقک را جدی نگیرید".
سیاستمداران غربی دائما در این خصوص صحبت می کنند که اوکراین می بایست در زمین نبرد بر روسیه قائق آید و دائما بشکل فعالانه تر ه رژیم کی یف اسلحه می دهند. در کرملین در خصوص این امر اظهار کردند که کمک نظامی هیچ چیزی را بشکل اصولی حل نخواهد کرد و تنها رنج ملت اوکراین را به درازا خواهد کشاند".
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
زلنسکی ادعاهای جدیدی را در خصوص جزئیات ضدحمله مطرح کرد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала