- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

گزارش تازه وزارت دفاع روسیه درباره تلفات کی یف

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский военный с передвижной системой ПВО
Украинский военный с передвижной системой ПВО  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه خبر داد که کی یف بیش از 85 نفر را در جهت های دونتسک جنوبی و زاپوروژیه از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد: گروه "وستوک" نیروهای مسلح روسیه به مواضع دشمن در دونتسک جنوبی و زاپوروژیه حمله کردند و بیش از 85 سرباز اوکراینی، 8 قطعه تجهیزات و همچنین دو انبار مهمات و گروهی از خرابکاران را در طی یک شبانه روز منهدم کردند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، گروه سربازان "وستوک" در جهت‌های دونتسک جنوبی و زاپوروژیه، واحدهای ارتش اوکراین را در منطقه اوگلیدار، نووپول و اوسپنوفکا در جمهوری خلق دونتسک مورد حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار دادند و در منطقه نوومایورسکی گروهی از خرابکاران اوکراینی سرکوب شدند.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: تلفات دشمن در طی یک شبانه روز بالغ بر 85 نظامی اوکراینی، یک تانک، دو خودروی زرهی، سه خودروی پیکاپ و همچنین دو دستگاه هویتزر دی-20 و دی-30 بود. همچنین انبارهای مهمات تیپ 72 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین و تیپ 110 دفاع سرزمینی در منطقه شهرک های شاخترسکویه و اوسپنوفکا جمهوری خلق دونتسک منهدم شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала