سازمان ملل خواستار توقف بمباران مناطق غیر نظامی دونتسک شد

© Sputnik / Sergey Averin /  مراجعه به بانک تصاویر Уничтоженные в результате обстрелов ВСУ легковые автомобили в Куйбышевском районе Донецка
Уничтоженные в результате обстрелов ВСУ легковые автомобили в Куйбышевском районе Донецка - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2023
اشتراک
سازمان ملل پس از گلوله باران دونتسک توسط نیروهای مسلح اوکراین از این کشور خواست تا از حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی خودداری کنند.
به گزارش اسپوتنیک، استفان دوجاریک، نماینده رسمی دبیرکل سازمان ملل متحد، پس از گلوله باران امروز اوکراین در دونتسک، از ار اوکراین خواست که حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی و غیرنظامیان را متوقف کند. دوجاریک گفت: "حملات مرگبار امروز در دونتسک گزارش شده استو مقامات آنجا گفتند که تعدادی از غیرنظامیان در اثر اصابت راکت به یک اتوبوس و یک بیمارستان در مرکز شهر کشته و زخمی ها بجا ماندند. طبق قوانین بین المللی بشردوستانه آنها هرگز نباید مورد حمله قرار بگیرند".
علاوه بر این او افزود که نقش متیو هالینگزورث، هماهنگ کننده کمک های بشردوستانه برای اوکراین، "موج مرگبار حملات هوایی" را که منجر به تلفات شد، محکوم کرد و تاکید کرد که این حملات بی رویه در مناطق غیرنظامی باید متوقف شود.
فاجعه بر اثر گلوله باران شهر دونتسک از سوی ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
فاجعه بر اثر گلوله باران شهر دونتسک از سوی ارتش اوکراین + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала