افسر اطلاعاتی آمریکا: زلنسکی تا پایان درگیری زنده نخواهد ماند

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2023
اشتراک
ریتر، افسر سابق اطلاعاتی آمریکا بیان کرد که زلنسکی و دولتش تا پایان درگیری زنده نخواهند ماند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعاتی تفنگداران دریایی آمریکا در مصاحبه ای با کانال یوتیوب "تور او دیوتی آمریکا" بیان کرد که رئیس جمهور اوکراین ولا دیمیر زلنسکی و دولت او تا پایان درگیری وجود نخواهند داشت و تمام قراردادهای کی یف با شرکت های آمریکایی توسط روسیه لغو خواهد شد.
وی افزود: دولت اوکراین تا زمان پایان جنگ وجود نخواهد داشت. رهبری روسیه بدهی ها و قراردادهای مقامات غیرقانونی را که دیگر وجود ندارند، بر عهده نخواهد گرفت.
او به این سوال که آیا غول های سرمایه گذاری مانند بلک راک پس از پایان درگیری ها، قراردادهای بازسازی اوکراین را حفظ خواهند کرد، چنین واکنش نشان داد. به گفته این افسر، مسکو هرگز زمین های خود را به چنین شرکت های خارجی نمی فروشد.
ریتر در خاتمه گفت: "در زمان پوتین، این اتفاق نخواهد افتاد.
در دسامبر 2022، رهبر اوکراین با شرکت آمریکایی بلک راک برای هماهنگی تلاش‌های سرمایه‌گذاری برای بازسازی جمهوری به توافق رسید.
روزنامه نگار تاکر کارلسون خاطرنشان کرد که مقامات ایالات متحده، سرمایه داران و صنعت گران به دلیل طمع به ادامه درگیری ها علاقه مند هستند.
به گفته تاکر کارلسون، بنابراین، شرکت بلک راک بدون تردید این درگیری را فرصتی عالی برای تبدیل اوکراین به "قلعه سرمایه داری" می نامد و مدیر عامل بانک گلدمن ساکس بازسازی آن را "محرک اقتصادی خوبی برای درآمد واقعی و سرمایه گذاری واقعی" می داند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала