لاوروف منطق غرب در خصوص مذاکرات مسکو و کی یف را روان گسیخته نامید + ویدئو

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2023
اشتراک
سرگئی لاوروف اظهارات در خصوص مذاکرات روسیه و اوکراین بعد از حملات نیروهای مسلح اوکراین را روان گسیختگی نامید.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که اظهارات غرب در خصوص مذاکرات مسکو و کی یف بعد از حملات موفقیت آمیز اوکراین- روان گسیختگی است.
وی در کنفرانس مطبوعاتی خود در سازمان ملل متحد اذعان کرد: "اهداف ما (در اوکراین) را ما بشکل بسیار واضح و صادقانه تشریح کردیم. اما اهداف ایالات متحده و ناتو و اتحادیه اروپا چیست؟ به اوکراین تسلیحات تزریق کنند و اکنون این تئوری خنده دار به میان آمده است: بیایید ما در حال حاضر ضد حمله موفقیت آمیز اوکراین را تامین کنیم و بعدا ببینیم از اوکراین بخواهیم، از ولادیمیر زلنسکی بخواهیم گه مذاکرات را آغاز کند. این یک منطق روان گسیخته است".
مسئول دستگاه دیپلماسی روسیه تاکید کرد که روسیه به این سمت حرکت می کند که از قلمرو اوکراین تهدید امنیتی بر علیه آن صورت نگیرد که در طول سالیان مدید تلنبار شده بودند. به گفته وی برنامه مشخصی برای حل و فصل درگیری وجود ندارد.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2023
گزارش و تحلیل
مکرون: درگیری در اوکراین باید متوقف شود
لاوروف تصریح کرد: "تنها می بایست بر روی دست یابی به حقوق قانونی خود کار کرد و این کار را صادقانه انجام داد با تشریح انگیزه هایی که سرمشق تو می باشند، چیزی که ما در رابطه با اقدامات خود در قالب عملیات ویژه نظامی انجام دادیم و چیزی ما بشکل متقابل می خواهیم از همکاران غربی بشنویم- آنها چه اهدافی را آنها از جمله در عراق و لیبی و سایر نقاط دنبال می کنند، هر جایی که تلاش می کنند در آن فعالیتی را صورت دهند".
ین دیپلمات از کشورهای غربی خواست تا جامعه جهانی را جدا نکرده و ود را بالاتر از دیگران قرار ندهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала