کشورهای غربی باید مجبور به رعایت قوانین بین المللی شوند

© Fotolia / Yossarian6 کشورهای غربی باید مجبور به رعایت قوانین بین المللی شوند.
 کشورهای غربی باید مجبور به رعایت قوانین بین المللی شوند.  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2023
اشتراک
کارشناس: "ما باید کشورهای غربی را مجبور به رعایت قوانین بین المللی کنیم."
بنوآ انگوم، رئیس آکادمی دیپلماتیک آفریقا (l'Académie Diplomatique Africaine, ADA) در مورد عدم صدور ویزا برای خبرنگاران روسی برای پوشش کار هیئت روسی در شورای امنیت سازمان ملل صحبت کرد.
این کارشناس گفت: هیچ قاره ای به اندازه آفریقا از بی ثباتی روادید ضربه نخورده است. متخصصان آفریقایی یا تاجران بزرگی که در کشورهای غربی شرکایی دارند، جوانانی که با شرکت‌های غربی استارت‌آپ ایجاد کرده‌اند…شرکای آنها می توانند در صورت صلاحدید به آفریقا بیایند، هیچ کس از آنها ویزا نمی خواهد، چه اروپایی باشند و چه آمریکایی. اما یک جوان آفریقایی نمی تواند خود به خود به این کشورهای [غربی] سفر کند. و در بسیاری از کشورهای اروپایی صدور ویزا از هیچ منطقی پیروی نمی کند.
پسکوف: ما از موضوع عدم صدور روادید آمریکا برای خبرنگاران روس نمی گذریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2023
پسکوف: ما از موضوع عدم صدور روادید آمریکا برای خبرنگاران روس نمی گذریم
مورد روسیه بسیار خاص تر است، اما در اینجا دوباره در مورد محدودیت آزادی جابه جایی صحبت می کنیم. ما باید کشورهای غربی را مجبور به رعایت قوانین بین المللی کنیم.
روسیه و سایر کشورها می توانند ثابت کنند که آمریکایی ها عمدا و به طور یکجانبه از صدور روادید به خبرنگاران روسیه که به سازمان ملل فرستاده شده بودند، برخلاف توافقات بین المللی خودداری کرده است.
ایالات متحده یک سرزمین قانونی است، همیشه به ما این موضوع گفته شده است، بنابراین ما نیاز به راه حلی داریم [در برابر واشنگتن]. همه دلایل برای رساندن این مشکل به سطح بین المللی وجود دارد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала