پسکوف: ما از موضوع عدم صدور روادید آمریکا برای خبرنگاران روس نمی گذریم

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: ما از موضوع عدم صدور روادید آمریکا برای خبرنگاران روس نمی گذریم
پسکوف: ما از موضوع عدم صدور روادید آمریکا برای خبرنگاران روس نمی گذریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2023
اشتراک
پسکوف در مورد عدم صدور ویزا برای خبرنگاران از فدراسیون روسیه برای سفر به سازمان ملل: ما از این موضوع نمی گذریم.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف درباره عدم صدور روادید برای خبرنگاران روسی بیان داشت: خبرنگاران بین المللی باید تشویق شوند تا این وضعیت را پوشش دهند، چرا که همه سکوت کرده اند.
"اما این واقعیت که هیچ کدام از ما این موضوع را فراموش نخواهد کرد، در جای خود باقیست."
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف، در مورد وضعیت عدم صدور روادید برای خبرنگاران روسی برای کار در سازمان ملل، گفت که این موضوعی برای گفت وگوی جدی است، از جمله با کشورهایی که شکایت های جدی از این موضوع دارند.
پسکوف خاطرنشان کرد: این یک موضوع برای گفت‌وگوی جدی است، در سازمان ملل، این یک موضوع برای گفت‌وگو با بسیاری از کشورهایی است که شکایات جدی علیه دولت ایالات متحده آمریکا در رابطه با نقض تعهدات بین‌المللی در زمینه میزبانی در مقر سازمان ملل متحد دارند.
پسکوف همچنین گفت که لازم است خبرنگاران بین المللی را ترغیب کنیم که به وضعیت عدم صدور روادید برای خبرنگاران از روسیه برای کار در سازمان ملل توجه کنند، همه آنها سکوت کرده اند.
پسکوف به خبرنگاران گفت: "این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد و البته باید خبرنگاران بین‌المللی به اینجا فراخوانده شوند تا به این موضوع توجه کنند، زیرا همه آن را ساکت می کنند گه این نیز کاملا غیرقابل قبول است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала