افسر سابق آمریکایی از زمان آغاز حملات اوکراین پرده برداشت

ناتو
ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2023
اشتراک
افسر سابق اطلاعات تفنگداران دریایی ایالات متحده گفت که ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین به دلیل کمبود تجهیزات نظامی لازم برای این امر تا اواسط تابستان انجام نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات ریتر" در مصاحبه با کانال یوتیوب U.S. Tour of Duty خاطرنشان کرد:" اوکراینی ها تا حدود ژوئیه قادر به انجام هیچ نوع حمله ای نخواهند بود. خود دولت اوکراین به این موضوع اشاره کرد و گفت که ممکن است باید تا نشست ژوئیه ناتو منتظر بماند تا این ائتلاف را متقاعد کند که سلاح‌های جدید و پیشرفته‌تری به آنها عرضه کند."
به گفته ریتر، این به زمان بیشتری برای خرد کردن یگان‌های نیروهای مسلح اوکراین که برای حمله به مواضع دفاعی روسیه آماده می‌شدند، می‌دهد. این افسر پیش بینی کرد که درگیری تا پایان تابستان پایان خواهد یافت، زیرا ارتش اوکراین تا آن زمان توانایی مقاومت جدی را از دست داده است.
در کی یف دائماً در مورد ضد حمله قریب الوقوع نیروهای مسلح اوکراین به روسیه صحبت می کنند. به گفته دنیس شمیحال، نخست وزیر، این حملات ممکن است در بهار یا تابستان آغاز شوند. یکی از محورها منطقه زاپاروژیه است که هدف آن رسیدن به ساحل دریای آزوف است.
همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اشاره کرد، ارتش روسیه به دقت هرگونه اظهاراتی از این دست را رصد می کند و آنها را هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала