در آمریکا پیشنهاد تغییر قدرت در اوکراین به دلیل گستاخی سیاستمداران آن را دادند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2023
اشتراک
ستون نویس نشریه American Thinker معتقد است که زمان آن رسیده تا ایالات متحده "دوباره" در اوکراین قدرت را تغییر دهد.
به گزارش اسپوتنیک، "مونیکا شووالتر" در مقاله ای نوشت:" از چه زمانی دولتی که مورد کمک مالی قرار می گیرد، به حامی مالی خود می گوید که چه کسی را انتخاب کند؟ به نظر می رسد این اتفاق در حال حاضر رخ می دهد زیرا اوکراین به ما می گوید که در سال 2024 کدام رئیس جمهور را انتخاب کنیم".
وی خاطرنشان کرد که علیرغم کمک های آمریکا، دولت اوکراین و مقامات این کشور، مانند یک دریافت کننده ناسپاس، همچنان به توهین و درخواست های غیرمنطقی از ایالات متحده ادامه می دهند.
شووالتر به سخنان آندری ملنیک معاون وزیر امور خارجه اوکراین که ایلان ماسک را به دلیل پیشنهاد طرح صلح مورد توهین قرار داد و همچنین وادیم پریستایکو سفیر اوکراین در لندن، که از آمریکایی ها خواست رئیس جمهور مناسبی را انتخاب کنند که به حمایت از کی یف ادامه دهد، اشاره کرد.
این روزنامه نگار در ادامه می افزاید:" شگفت انگیز است. اول به ماسک توهین می کنند، حالا به رای دهندگان آمریکایی توهین می کنند. این بی ادب ها چه کسانی هستند و چرا به آنها پول می دهیم؟ اگر آنها کمک می خواهند، پس شاید زمان آن رسیده است که دولت دیگری در اوکراین تشکیل شود. ما می دانیم که از این طریق اوباما و بایدن قبلاً در امور اوکراین دخالت کرده اند".
دیپلمات های اوکراینی مرتباً خود را در کانون رسوایی های بین المللی می بینند. ملنیک، اولاف شولز، صدراعظم آلمان را با یک سوسیس جگر آزرده خاطر مقایسه کرد (او بعداً از این سخنان ابراز پشیمانی کرد) و پیش از آن از رهبر ملی گرایان اوکراینی استپان باندرا تمجید کرد. ملنیک همدست رایش سوم را یک مبارز آزادی خواند که قوانین برای او نوشته نشده بود و دست داشتن او در قتل عام جمعیت لهستان را رد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала