ترس اصلی زلنسکی در خصوص حمله احتمالی ارتش اوکراین آشکار شد

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2023
اشتراک
فایننشال تایمز می نویسد، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، علیرغم بسیج گسترده افراد مشمول خدمت نظامی، از شکست حمله برنامه ریزی شده نیروهای مسلح اوکراین می ترسد.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله این نشریه می آید:" در طول زمستان، یک کمپین بزرگ استخدام سرباز در اوکراین آغاز شد و پوسترهایی ظاهر شد که در آنها از مردم می خواستند به نیروهای مسلح بپیوندند. دولت انتظار دارد که حدود 40 هزار سرباز به صفوف واحدهای نیروهای نظامی اوکراین بپیوندند. اما مدیریت کشور می ترسد که این تعداد کافی نباشد".
همانطور که روزنامه نگاران انگلیسی خاطرنشان کردند، یک ضد حمله ناموفق توسط نیروهای مسلح اوکراین، کشورهای غربی را وادار می کند تا کی یف را بر سر میز مذاکره با مسکو قرار دهند و مقامات اوکراین از چنین تحولی در هراس هستند. آندری سیبیگا، معاون دفتر زلنسکی، قبلاً اعلام کرده بود که دولت اوکراین در این لحظه حساس هیچ شانسی برای اشتباه کردن ندارد.
در کی یف دائماً در مورد ضد حمله قریب الوقوع نیروهای مسلح اوکراین صحبت می کنند. به گفته دنیس شمیحال، نخست وزیر، این حملات ممکن است در بهار یا تابستان آغاز شوند. یکی از محورها منطقه زاپاروژیه می باشد که هدف از تصرف آن رسیدن به ساحل دریای آزوف است.
همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اشاره کرد، ارتش روسیه به دقت هرگونه اظهارات در مورد ضد حمله آتی را زیر نظر دارد و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه، آنها را در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала