اظهار نظر کارشناس روس پیرامون آغاز رزمایش "دیفندر" در اروپا

CC BY 3.0 / Hiuppo / POL PT91 TwardyПольский боевой танк PT-91 Twardy
Польский боевой танк PT-91 Twardy - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.04.2023
اشتراک
کارشناس گرینیایف، رزمایش "دیفندر" را بررسی نیروهای باقی مانده غرب پس از تحویل تجهیزات به کی یف خواند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی گرینیایف، رئیس دانشکده امنیت در دانشگاه دولتی نفت و گاز روسیه به ریانووستی گفت: رزمایش "دیفندر" که در اروپا آغاز شد نوعی بازنگری بر نیروهای غرب پس از تحویل تجهیزات نظامی به اوکراین است.
گرینیایف افزود: در طول یک سال گذشته، نیروهای مسلح اوکراین به طور جدی در میدان‌های جنگ مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند. آن دسته از تسلیحاتی که از اروپا به اوکراین می‌رفت، عمدتاً سلاح‌هایی از پایگاه‌های ذخیره‌سازی بود، اما در برخی موارد تجهیزات مستقیماً از نیروهای مسلح کشورهای ناتو تأمین می‌شد. این امر منجر به کاهش توان رزمی آنها شد. و یکی از اهداف رزمایش های برگزار شده در سال جاری آگاهی و تصمیم گیری توسط رهبری ناتو و آمادگی نیروهای مشترک ناتو برای حل وظایف خود خواهد بود.
تجهیزات دوران شوروی که کشورهای اروپای شرقی به اوکراین فرستاده بودند به تدریج با تجهیزات مدرن تر به سبک ناتو جایگزین می شوند. بر این اساس، تمرینات مهارت های کار با این تکنیک را توسعه می دهد.
رزمایش بین المللی "دیفندر" با حضور نظامیان ناتو و کشورهای متحد از روز شنبه آغاز می شود. این رزمایش تقریباً به مدت دو ماه از 22 آوریل تا 23 ژوئن برگزار می شود. همانطور که پنتاگون اعلام کرد، تقریباً هشت هزار پرسنل نظامی ایالات متحده و همچنین پانزده هزار پرسنل نظامی از 26 متحد و شریک ایالات متحده در آنها مشارکت خواهند داشت.
به گفته پنتاگون، در سال 2022، 3.5 هزار سرباز آمریکایی و همچنین 5.2 هزار پرسنل نظامی و افسر فقط از 11 کشور متحد در چنین مانورهایی شرکت کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала