وزیر دفاع آلمان حمله نیروهای مسلح اوکراین به خاک روسیه را "عادی" دانست

© AP Photo / Michael Sohnبوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان
بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2023
اشتراک
وزیر دفاع آلمان، حملات محدود نیروهای مسلح اوکراین به روسیه را امری عادی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه فرانکفورتر آلگماینه زایتونگ می نویسد بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، حملات محدود به خاک روسیه را تاکتیکی قابل قبول خواند.
وزیر دفاع آلمان گفت: با توجه به این که هدف از حملات نیروهای مسلح اوکراین غیرنظامیان روسیه است. تا زمانی که حمله ای به شهرها، غیرنظامیان و مناطق غیرنظامی صورت نگیرد، این امر باید به عنوان یک ضرورت پذیرفته شود. از این روش می توان مثلاً برای قطع مسیرهای تدارکاتی استفاده کرد.
رئیس وزارت دفاع آلمان ادامه داد: هنگام تصمیم گیری در مورد تامین تسلیحات به کی یف، غرب باید به یاد داشته باشد که چگونه درگیری در جریان است.
وی توضیح داد: اگر اوکراین خواستار انواع خاصی از بمب‌هایی است که در سراسر جهان ممنوع شده‌اند، پس باید به این خواسته نه گفت.
پیستوریوس تاکید کرد که خطوط قرمزی در تامین تسلیحات وجود دارد، به ویژه اینها جت های جنگنده مدرن و مهمات خوشه ای هستند.
به گزارش رویترز، در ماه مارس، اوکراین از ایالات متحده برای مهمات خوشه‌ای MK-20 درخواست کرد که کی یف می‌خواهد بخش‌هایی از آن را از هواپیماهای بدون سرنشین پرتاب کند.
نشست جدید گروه تماس برای حمایت از اوکراین روز جمعه در پایگاه هوایی رامشتاین آمریکا در آلمان برگزار می شود. شرکت کنندگان در نشست درباره حمایت نظامی بیشتر از اوکراین بحث خواهند کرد.
نیروهای مسلح اوکراین تقریباً دائماً مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند: آنها از هواپیماهای بدون سرنشین حمله می کنند و خرابکاری را ترتیب می دهند. هدف مناطق مسکونی است. این حملات منجر به کشته و زخمی شدن غیرنظامیان می شود.
مسکو بارها به کشورهای غربی هشدار داده است که ارسال تسلیحات به اوکراین چیزی را تغییر نمی دهد و تنها رویارویی را طولانی می کند. همانطور که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه تاکید کرد، ایالات متحده و ناتو نه تنها با تهیه سلاح، بلکه با آموزش پرسنل نیز مستقیماً در درگیری درگیر هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала