در اتحادیه اروپا معتقدند عمر تحریم های جدید علیه روسیه به پایان رسیده

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر در اتحادیه اروپا معتقدند عمر تحریم های جدید علیه روسیه به پایان رسیده
در اتحادیه اروپا معتقدند عمر تحریم های جدید علیه روسیه به پایان رسیده - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2023
اشتراک
روزنامه فایننشال تایمز به نقل از یک مقام اروپایی معرفی نشده می نویسد که در اتحادیه اروپا بر این باور هستند که تحریم های جدید علیه فدراسیون روسیه به "پایان" رسیده و اگر حتی این تحریم ها بیشتر شوند ، "مستثنیات بیشتری برای آنها وجود خواهد داشت تا اقدامات برای اجرای آنها ".
به گزارش اسپوتنیک، این مقام مسئول گفت : "ما کارمان تمام شد. اگر تحریم های بیشتری اعمال کنیم، استثنائات بیشتر از اقدامات خواهد بود."
به نوشته فایننشال تایمز، بسیاری از مقامات اعتراف می کنند که بخش هایی از اقتصاد روسیه که تحت تأثیر تحریم ها قرار نگرفته اند برای تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا حیاتی هستند، بنابراین اقدامات علیه آنها وتو خواهد شد.
در عین حال، این نشریه به نقل از مقاماتی که بر روی آماده سازی بسته بعدی تحریم ها کار می کنند، اطلاع می دهد که اقدامات جدید اتحادیه اروپا علیه فدراسیون روسیه احتمالا محدود به گسترش فهرست افراد و اقداماتی برای تشدید تحریم های موجود و بستن روزنه ها خواهد بود."
پیش از این، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا گفته بود که بسته یازدهم تحریم‌ها علیه روسیه شامل اقداماتی برای دور زدن محدودیت‌های موجود است.
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2023
اتحادیه اروپا به خاطر اوکراین با تهدید جدیدی روبرو شده است
از فوریه 2022، اتحادیه اروپا 10 بسته تحریمی مختلف را علیه روسیه به دلیل عملیات نظامی ویژه در اوکراین اعمال کرده است که منجر به افزایش قیمت برق، سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده شد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشتر اعلام کرده بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است. فدراسیون روسیه بارها اعلام کرده است که روسیه تمام مشکلاتی را که غرب برایش ایجاد می کند حل خواهد کرد.
غرب فشار تحریم‌ها را بر روسیه بر سر اوکراین تشدید کرد که منجر به افزایش قیمت برق، سوخت و غذا در اروپا و ایالات متحده شد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشتر اعلام کرده بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است. فدراسیون روسیه بارها اعلام کرده است که روسیه تمام مشکلاتی را که غرب برایش ایجاد می کند حل خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала