در آمریکا از معامله با پوتین سخن به میان آمد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2023
اشتراک
دیویس سرهنگ آمریکایی: غرب می بایست زلنسکی را برای آغاز مذاکرات با پوتین مجبور کند.
به گزارش اسپوتنیک، دنیل دیویس سرهنگ دوم بازنشسته سابق ارتش آمریکا در مقاله ای برای نشریه 19FortyFive اعلام کرد که ایالات متحده می بایست زلنسکی را مجبور کند تا پشت میز مذاکره با ولادیمیر پوتین بنشیند تا از نابودی اوکراین جلوگیری نماید.
دیویس معتقد است: "من درک می کنم که بسیاری این پیشنهاد را رد می کنند، اما ایالات متحده آمریکا می بایست بر زلنسکی اعمال فشار نماید تا وی به حل و فصل بحران با کمک مذاکرات دست یابد".
به گفته این کارشناس، مسیری به سوی پیروزی نظامی برای کی یف وجود ندارد. دیویس معتقد است که این درگیری تنها می تواند دو مسیر را پیش روی خود داشته باشد: حل و فصل از مسیر مذاکرات و یا نابودی نظامی نیروی های مسلح اوکراین.
این سرهنگ سابق ارتش آمریکا آنگونه جمع بندی کرد: "برای دستیابی به صلح پایدار، رهبران غرب می بایست بصورت خصوصی به زلنسکی اعلام کنند که حمایت بی پایان نظامی، سیاسی و مالی از جانب آنها تا زمان معینی به پایان خواهد رسید و به همین دلیل وی می بایست بهترین معامله ای که وی می تواند را با پوتین صورت دهد".
وی در عین حال افزود که رزهای سال 1991 در هر صورتی مجددا برقرار نخواهند شد. مرزهای اصلی این صلح بر مبنای به رسمیت شناخته شدن این مهم ترسیم خواهند شد که قلمرو های جدید روسیه و کریمه تحت کنترل کی یف بر نخواهند گشت.
رسانه: آمریکا و متحدانش مخفیانه درباره پایان درگیری در اوکراین گفتگو می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2023
نگاه ویژه اسپوتنیک
اهداف غرب از اجرای پروپاگاندایِ وسیعِ حمله قریب الوقوع اوکراین به روسیه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала