کارشناس: اوکراین به پیروی از غرب به طور غیرقانونی کودکان را از خانواده جدا می کند

© iStock.com / Ruslan LytvynБеженцы на вокзале в Львове
Беженцы на вокзале в Львове - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2023
اشتراک
میرا ترادا بیان کرد که مقامات و ارتش اوکراین شروع به پیروی از رویه طولانی مدت همتایان غربی خود در رابطه با جداسازی غیرقانونی خانواده ها کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، میرا ترادا، رئیس صندوق مبارزه با تبعیدات در اوکراین، روز چهارشنبه بیان کرد: مقامات کی یف شروع به پیروی از رویه دیرینه غرب در رابطه با جدایی غیرقانونی خانواده ها در چارچوب درگیری های نظامی کرده اند، مهم است که از گسترش سیاست کشورهای غربی در زمینه جدا کردن غیرقانونی کودکان جلوگیری شود.
ترادا در جریان یک نشست مطبوعاتی که توسط گروه رسانه ای " روسیا سیوودنیا" برگزار شد گفت: مقامات و ارتش اوکراین شروع به پیروی از رویه طولانی مدت همتایان غربی خود در رابطه با جداسازی غیرقانونی خانواده ها و اخراج کودکان زیر سن قانونی کرده اند، که نقض فاحش توافقنامه ها و کنوانسیون های بین المللی است.
وی افزود: مهم است که از گسترش سیاست کشورهای غربی در زمینه جدایی غیرقانونی کودکان (از خانواده ها ) در اوکراین با هر وسیله و روش موجود جلوگیری شود.
ترادا تاکید کرد: همه کودکانی که در مواردی توسط ارتش های آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای جهان از افغانستان، عراق، سوریه خارج شده اند، هنگامی که جدا کردن کودکان بدون رضایت آنها و بدون رضایت و اطلاع والدین آنها انجام شده است، باید بازگردانده شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала