قصد کشورهای گروه 7 برای تشدید تحریم ها علیه روسیه

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرچم ژاپن
پرچم ژاپن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2023
اشتراک
نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه "جی 7" به ریاست ژاپن در روزهای 16 تا 18 آوریل در تفریحگاه معروف در استان ناگانو ژاپن برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، یوشیماسا هایاشی، رئیس دپارتمان دیپلماسی ژاپن در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سه روزه وزیران خارجه کشورهای گروه "جی 7" اعلام کرد که در نشستی در ژاپن، وزرای خارجه گروه 7 قصد خود را برای ادامه تحریم‌های شدید ضد روسیه و حمایت از اوکراین تایید کردند.
وی تاکید کرد: "ما توانستیم در مورد موضوعات مختلف بین المللی تبادل نظر کامل انجام دهیم. به ویژه در مورد وضعیت اوکراین، ما بر قصد خود برای ادامه تحریم های شدید ضد روسیه و حمایت از اوکراین تاکید کردیم."
گروه جی 7 : خدمات حمل و نقل دریایی روسیه را در صورت فروش بالای سقف تعیین شده توسط غرب ممنوع می کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2022
گروه جی 7: غرب درصورت فروش بالای سقف تعیین شده نفت روسیه، ترانزیت دریایی انرژی روسیه را ممنوع می کند
در بیانیه مشترک وزرای خارجه کشورهای عضو گروه "جی 7"، طرفین "روسیه را با شدیدترین عبارات محکوم کردند" و خواستار "خروج فوری و بدون قید و شرط تمامی نیروها و تجهیزات روسیه از اوکراین" شدند.
نشست وزرای خارجه کشورهای عضو " جی 7" به ریاست ژاپن در روزهای 16 تا 18 آوریل در "کاروایزاوا"، ژاپن، تفریحگاه معروف در استان ناگانو برگزار شد. اجلاس سران گروه 7 قرار است 19 تا 21 مه در هیروشیما برگزار شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала