گروه جی 7: غرب درصورت فروش بالای سقف تعیین شده نفت روسیه، ترانزیت دریایی انرژی روسیه را ممنوع می کند

© Photo / Pixabay گروه جی 7 : خدمات حمل و نقل دریایی روسیه را در صورت فروش بالای سقف تعیین شده توسط غرب ممنوع می کنیم
گروه جی 7 : خدمات حمل و نقل دریایی روسیه را در صورت فروش بالای سقف تعیین شده توسط غرب ممنوع می کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2022
اشتراک
G7 اعلام کرد که قصد دارد خدمات حمل و نقل دریایی روسیه را در صورت فروش بالای سقف تعیین شده توسط غرب ممنوع کند.
به گزارش اسپوتنیک، گروه G7 اعلام کرد که قصد دارد خدمات حمل و نقل دریایی نفت در روسیه را در صورتی که بالاتر از سقف تعیین شده توسط غرب فروخته شود، ممنوع کند.
وزیر انرژی روسیه: نشست گروه 20 بدون تصویب سند مشترک به دلیل پیشنهادهای مخرب غرب پایان یافت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2022
وزیر انرژی روسیه: نشست گروه 20 بدون تصویب سند مشترک به دلیل پیشنهادهای مخرب غرب پایان یافت
گفتنی است، کشورهای غربی، در پس زمینه عملیات ویژه در اوکراین، به تلاش برای محدود کردن درآمد روسیه از صادرات انرژی ادامه می دهند. اتحادیه اروپا تاکنون شش بسته تحریمی از جمله تحریم ذغال سنگ و ذخایر نفت را تصویب کرده است. در عین حال، اختلال در زنجیره تامین منجر به افزایش شدید قیمت سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده آمریکا شد.
در این زمینه، در 28 ژوئن، کشورهای G7 قصد خود را برای کاهش وابستگی خود به انرژی روسیه تأیید کردند و به طور آزمایشی با آغاز محدود کردن قیمت نفت و گاز موافقت کردند. آنها همچنین قصد دارند در صورت عدم خرید مواد خام به قیمت توافق شده با شرکای بین المللی، ممنوعیت ارائه خدمات حمل و نقل نفت و فرآورده های نفتی روسیه از طریق دریا را در نظر بگیرند.
روز قبل، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر، گفت که مسکو به کشورهایی که از اعمال محدودیت بر قیمت سوخت از روسیه حمایت می کنند، نفت عرضه نخواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала