گزارش شویگو به پوتین در مورد آمادگی رزمی نیروهای ناوگان اقیانوس آرام روسیه

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه
 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2023
اشتراک
وزیر دفاع سرگئی شویگو در مورد سنجش ناگهانی آمادگی رزمی ناوگان اقیانوس آرام به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گزارش داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع سرگئی شویگو در مورد پیشرفت بازرسی ناگهانی ناوگان اقیانوس آرام به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گزارش داد.
به گفته وزیر دفاع روسیه، از 18 آوریل، وزارت دفاع مرحله نهایی تمرین حملات موشکی با پرتاب الکترونیکی را آغاز می کند. همانطور که سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد، هواپیماهای جنگی موشک‌بر استراتژیک حملات مشروط به گروه های کشتی دشمن در اقیانوس آرام را تمرین خواهند کرد.
گفتنی است، خدمه سامانه های الکترونیکی ضد هوایی و یگان های پدافند هوایی از نقاط استقرار به سمت مناطق موقعیت جدید رژه رفتند. پرسنل همچنین دفع حمله دشمن ساختگی و شناسایی اهداف هوایی را انجام دادند.
Остров Паган в архипелаге Марианские острова в Тихом океане - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2022
گاردین: آمریکا از متحدان خود در اقیانوس آرام ضربه خورد
در 14 آوریل، ناوگان اقیانوس آرام به صورت کامل به حالت آماده باش درآمد و به عنوان بخشی از تمرین انجام سنجش های غافلگیرانه به بالاترین درجه آمادگی رسید.
بخش های مهمی از گزارش وزیر دفاع روسیه به رئیس جمهور:
بیش از 25000 پرسنل نظامی، 167 کشتی جنگی و کشتی های پشتیبانی، از جمله 12 زیردریایی، 89 هواپیما و هلیکوپتر، در یک بازرسی ناگهانی در ناوگان اقیانوس آرام شرکت داشتند.
- مسائل مربوط به اطمینان‌بخشی و ثبات رزمی زیردریایی های موشکی استراتژیک و آمادگی آن ها برای استفاده از تسلیحات بررسی شده است.
- در حال حاضر مرحله دوم در حال اجراست، تمرین تاکتیکی پدافند هوایی آغاز شده است.
- در 18 آوریل، مرحله نهایی آزمایش آغاز می شود، هواپیماهای جنگی موشک‌بر استراتژیک با تقلید از حملات به گروه های کشتی دشمن ساختگی به سمت بخش مرکزی اقیانوس آرام پرواز خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала