- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نظامیان روسی توپخانه نیروهای مسلح اوکراین در جبهه زاپاروژیه را نابود می کنند + ویدئو

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار سامانه موشکی اسمرچ طی عملیات ویژه را نشان داد + فیلم
وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار سامانه موشکی اسمرچ طی عملیات ویژه را نشان داد + فیلم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2023
اشتراک
موشک انداز های چندپرتابه "تورنادو" روسیه در حال نابود کردن توپخانه نظامیان اوکراینی در جبهه زاپاروژیه می باشند.
محاسبات موشک انداز های چندپرتابه "تورنادو" نیروهای مسلح روسیه در حال نابودی توپخانه نظامیان اوکراینی در کنار مبارزه ضد راداری در جبهه زاپاروژیه می باشند.
فرمانده رادار موشک انداز های چندپرتابه اعلام کرد: "دشمن بر علیه خطوط مقدم ما از بخش های توپخانه باروتی خود استفاده کرد. ما با کمک بخش های شنود صدا مختصات را مشخص کرده و بلافاصله آتش نابود کننده را بر سر آنها فرود آوردیم".
وی تاکید کرد که نظامیان روسی هدف را منهدم کردند.
این نظامی روس تصریح کرد: "دشمن از آن مواضع دیگر آتشی پرتاب نمی کند".
مروز فرمانده محاسبات توپخانه ای تسلیحات "ام اس تا-ب" اعلام کرد که نظامیان اوکراینی به اقدامات خود در جبهه زاپاروژیه شدت بخشیده اند. در عین حال جنگجویان روس بر روی جلوزدن از نقشه های دشمن کار می کنند.
تا کنون به دفعات در خصوص ضد حمله نظامیان اوکراینی چه در کی یف و جه در کشورهای غربی صحبت شده است. به گفته وزیر دفاع اوکراین این عملیات زمانی می تواند شروع شود که مسیرهای باتلاقی خشک شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала