- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای اوکراینی لوهانسک را چهار بار در طول یک روز گلوله باران کردند

© Photo / Representation of the LPR in the Joint Center for Control and Coordination of Issues Related to War Crimes of UkraineПоследствия обстрела больницы в Новоайдаре, ЛНР
Последствия обстрела больницы в Новоайдаре, ЛНР - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2023
اشتراک
نیروهای اوکراینی 17 راکت از سامانه HIMARS در شبانه روز گذشته به سوی لوهانسک شلیک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نمایندگی لوگانسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین گزارش داد که طی روز گذشته، نیروهای اوکراینی چهار بار از HIMARS MLRS به جمهوری خلق لوهانسک شلیک کردند.
"از طرف تشکیلات مسلح اوکراین، چهاربار گلوله باران در شهرک‌های سواتووا، روبژنوِیه و ترویتسکویه با استفاده از HIMARS MLRS (17 موشک) ثبت شد. در نتیجه گلوله باران در سواتووا ، یک موتورخانه تاسیسات و یک ساختمان اداری یک بیمارستان ، یک استادیوم ، در روبژنویه یک کارخانه جوراب بافی و درترویتسکویه یک خانه و یک مزرعه ویران شد. سامانه موشکی پرتاب چندگانه HIMARS از سال 2003 در ایالات متحده آمریکا تولید شده است.
این سامانه می تواند شش راکت یا یک موشک بالستیک عملیاتی تاکتیکی ATACMS را حمل کند، برد موثر برای انواع خاصی از مهمات به 80 کیلومتر می رسد. مسکو بارها به کشورهای غربی هشدار داده است که ارسال تسلیحات به اوکراین چیزی را تغییر نمی دهد و تنها درگیری را طولانی می کند. همانطور که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد، ایالات متحده و ناتو نه تنها با تامین تسلیحات، بلکه با آموزش پرسنل نیز مستقیما در این رویارویی دخالت دارند.
شرایط عبور ومرور به دونتسک پس از حملات تروریستی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.12.2022
بمباران یک بیمارستان در دونتسک توسط ارتش اوکراین + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала