- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مسیر خروج نیروهای مسلح اوکراین از آرتیوموفسک تقریباً مسدود شده است و راهی برای عقب نشینی ندارد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы ЧВК "Вагнер" в центре Артемовска
Бойцы ЧВК Вагнер в центре Артемовска - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2023
اشتراک
مسیر خروج نیروهای مسلح اوکراین از آرتموفسک تقریباً مسدود شده است و راهی برای عقب نشینی ندارد
به گزارش اسپوتنیک، مسیر خروج نیروهای مسلح اوکراین از آرتموفسک تقریباً مسدود شده است و راهی برای عقب نشینی ندارد.
در این خصوص گاگین مشاور سرپرست جمهوری دونتسک گفت : مسیر خروجی نیروهای اوکراینی در آرتیوموفسک (باخموت) تقریباً مسدود شده است و راهی برای عقب نشینی ندارد.
وی در برنامه تلویزیونی گفت: "دشمن به سمت حومه غربی آرتموفسک رانده شده است، اکنون نبردهای شدیدی در آنجا جریان دارد. مسیرتدارکاتی نیروهای مسلح اوکراین اکنون در آنجا تقریباً مسدود شده است ودر حال حاضر عقب نشینی در این جاده ها غیرممکن است" زیرا "تقریباً همه آنها توسط توپخانه روسیه کنترل می شوند". مشاور سرپرست موقت دونتسک اضافه کرد که تلاش‌های نیروهای مسلح اوکراین برای تحویل غذا و مهمات به واحدهای خود، برای جابجایی پرسنل نظامی که اکنون در آرتیوموفسک هستند، ناموفق است، اگرچه به طور منظم تلاش میکنند.
به گفته گاگین، ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین ممکن است به دلیل تعداد اندک ذخایر، کمبود تجهیزاتی که برای انتقال اعلام شده بود و آمادگی نیروهای روسی شکست بخورد. در این صورت آنها محکوم به مرگ و یا تسلیم شدن در برابر نیرو های روسیه هستند . آرتیوموفسک در بخش تحت کنترل کی یف واقع شده است و یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نیروهای اوکراینی در دونباس بود. نبردهای شدیدی برای تصرف کامل شهر در جریان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала