کی یف از حمله قریب الوقوع به ناوگان دریای سیاه روسیه خبر داد

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны Украины Алексей Резников перед началом российско-украинских переговоров
Министр обороны Украины Алексей Резников перед началом российско-украинских переговоров - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2023
اشتراک
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد، کشورش در آینده نزدیک قرار است به محل استقرار کشتی های جنگی ناوگان دریای سیاه روسیه در کریمه حمله کند.
به گزارش اسپوتنیک، همانطور که "آلکسی رزنیکوف" وزیر دفاع اوکراین خاطرنشان کرد، کی یف می تواند "غافلگیری دیگری را در دریا" ترتیب دهد. او آن را "ضربه ای مربوط به ناوگان" نامید و بدین ترتیب به احتمال خرابکاری علیه کشتی های نظامی روسی اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که چنین خرابکاری با کمک وسایل نقلیه بدون سرنشین (هوایی و دریایی) انجام شود.
وی در جریان جلسه توجیهی با روزنامه نگاران با اشاره به موضوع رزمناو "ماسکوا" گفت: "ما فقط منتظر لحظه مناسب برای تکرار این تاریخ هستیم".
وزیر دفاع اوکراین همچنین خاطرنشان کرد که او واقعاً می‌خواهد جزئیات غرق شدن رزمناو "ماسکوا" را اعلام کند، اما توافقاتی با فرماندهی نیروی دریایی اوکراین برای افشای جزئیات "عملیات ویژه" وجود دارد.
بیانیه وزیر دفاع اوکراین نشان می دهد که رژیم کی یف مسئولیت فعالیت های خرابکارانه در کریمه را به رسمیت می شناسد. همچنین این فعالیت احتمالا با حمایت آمریکا انجام می شود که اطلاعات دریافتی از ماهواره ها و منابع مخفی را به نیروهای مسلح اوکراین مخابره می کند.
Cоветник офиса президента Украины Алексей Арестович - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2023
مشاور سابق زلنسکی از زمان لازم برای بازیابی سلاح هسته ای توسط کی یف پرده برداشت
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала