پیشروی کره شمالی به سوی تقویت نیروهای بازدارنده جنگ

© Sputnik / Vladimir Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر کیم جونگ اون
 کیم جونگ اون  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2023
اشتراک
کیم جونگ اون: با توجه به وخامت اوضاع امنیتی در شبه جزیره کُره، گسترش و استفاده مؤثر از نیروهای بازدارنده جنگ ضروری است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رسمی کُره شمالی، کیم جونگ اون رهبر آن کشور بر لزوم گسترش و استفاده مؤثر از نیروهای بازدارنده جنگ، با توجه به وخامت اوضاع امنیتی در شبه جزیره کُره، تاکید کرده است.
گفتنی است، در تاریخ 10 آوریل، ششمین نشست کمیته نظامی مرکزی حزب کارگران و دوره هشتم آن در مقر کمیته مرکزی حزب به ریاست کیم جونگ برگزار شد. این نشست در شرایط ادامه "دسایس و اقدامات فزاینده امپریالیست های آمریکایی و کره جنوبی دست نشانده آن" که در تلاش برای "به راه انداختن جنگ" هستند، از اهمیت بالایی برخوردار بود.
این نشست در حالی برگزار شد که کره شمالی اقدامات راهبردی را برای گسترش و تقویت نیروی بازدارنده جنگ انجام می دهد. ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی همچنین رزمایش نظامی مشترک بزرگی را در قالب "شبیه سازی جنگ علیه کره شمالی" برگزار کردند.
پرچم کره شمالی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2023
کره شمالی، آمریکا را با اجرایی کردن"اقدامات متقابلا سنگین" تهدید کرد
در خبر مربوطه آمده است:" کیم جونگ اون بر لزوم گسترش و استفاده موثرتر از نیروی بازدارنده جنگ برای کنترل بیشتر وضعیت امنیتی در شبه جزیره کره که هر روز وخیم تر می شود، تاکید کرد."
پیش از این گزارش شده بود که در تاریخ 7 آوریل، کره شمالی تلاش های کره جنوبی برای برقراری تماس تلفنی روزانه از طریق کانال های ارتباطی بین کره ای، را نادیده گرفته است. در ارتش کره جنوبی اطلاع داده شد که دو کشور معمولاً روزی دو بار در ساعت های 9 صبح و 4 بعد از ظهر تماس می گیرند، اما کره شمالی پنج روز است که به تماس های آنها پاسخ نداده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала