کره شمالی، آمریکا را با اجرایی کردن"اقدامات متقابلا سنگین" تهدید کرد

© Flickr / John Pavelkaپرچم کره شمالی
پرچم کره شمالی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2023
اشتراک
رسانه: دخالت شنبع آمریکا در امور داخلی کره شمالی بی پاسخ نخواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "آژانس تلگراف مرکزی کره شمالی"، وزارت خارجه کره شمالی بار دیگر ایالات متحده را به دلیل "مداخله شنیع" در امور داخلی خود از طریق برگزاری نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون وضعیت حقوق بشر در کره شمالی محکوم کرد و قول داد که به این موضوع با "اقدامات متقابل فوق العاده قدرتمند" پاسخ دهد.
ایالات متحده خواهان برگزاری نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد نقض حقوق بشر در کره شمالی را در روز 17 مارس است.
در بیانیه منتشره وزارت خارجه کره شمالی آمده است:" کره شمالی با توجه به دسیسه های فجیع وارد کردن فشار در زمینه "حقوق بشر" از سوی ایالات متحده با نشان دادن و بیان صریح ترین سیاست خصمانه علیه کره شمالی، آن ها را به شدت محکوم و کاملاً رد می کند.
ایالات متحده مدتهاست که از حقوق بشر به عنوان دستاویزی برای "مداخله شرورانه" در امور داخلی کشورهای مستقل استفاده می کند تا "نظام آنها را ویران کند و دولت های آنها را تغییر بدهد".
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2022
ادعای نماینده آمریکا: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل، اقدام غرب علیه ایران نبوده است
پیونگ یانگ مدتهاست که به اینگونه رفتار و اعمال عادت کرده است و معتقد است که واشنگتن هر زمان که "بن بست" می رسد و راه خروجی پیدا نمی کند، ورق "حقوق بشر" را رو می کند، زیرا دیگر نمی تواند با کمک موضوع هسته ای کره شمالی را تحت فشار قرار دهد.
دسیسه‌های آمریکا و "اقمارش" علیه کره شمالی در زمینه "حقوق بشر" هیچ ربطی به تأمین واقعی حقوق بشر ندارد و تنها مبدل به یک ابزار خصمانه سیاسی برای تحریف تصویر کره شمالی، حقوق و منافع مردم کره و تخریب واقعیت شده است.
رویارویی بین کره شمالی و ایالات متحده تقابلی بین "ایده ها و سیستم ها" است، بنابراین با واشنگتن باید با کمک ایدئولوژی و سلاح مبارزه شود".
وزارت خارجه کره شمالی خواستار "مجازات بی رحمانه امپریالیست های آمریکایی" و وادار کردن آنها به پرداخت "بهای گزاف" در ازای اعمالشان است. کره شمالی بار دیگر رسماً اعلام می کند که به منظور حفظ حاکمیت، حقوق و منافع دولت، با اقدامات متقابل و فوق العاده قدرتمند به شنیع ترین حملات توطئه آمیز ایالات متحده و اقمار آن پاسخ خواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала