نیروهای اوکراینی در حال تسلیم دست جمعی در منطقه آودییوکا هستند

© Photo / Security Service of Ukraineسرباز ارتش اوکراین به جمع آوری اطلاعات درباره محل های استقرار سامانه های هیمارس متهم شد
سرباز ارتش اوکراین به جمع آوری اطلاعات درباره محل های استقرار سامانه های هیمارس متهم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2023
اشتراک
مشاور سرپرست جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد، تعداد زیادی از سربازان نیروهای مسلح اوکراین در منطقه آودییوکا در حال تسلیم شدن هستند.
به گزارش اسپوتنیکف "ایگور کیماکوفسکی"، مشاور دنیس پوشیلین سرپرست موقت جمهوری دونتسک، در کانال یک روسیه گفت: "ارتش اوکراین به طور دسته جمعی در منطقه آودییوکا تسلیم می شود".
روز سه شنبه، دنیس پوشیلین، سرپرست جمهوری خلق دونتسک، تاکید کرد که در حال حاضر هدف اصلی محاصره کامل شهر می باشد. نیروهای مسلح اوکراین همچنان تعدادی مسیر تدارکاتی در اطراف شهر را در اختیار دارند.
روز گذشته، پوشیلین به پیشروی ارتش روسیه در منطقه آودیوکا اشاره کرد. وی گفت سربازان روسی برای جلوگیری از گلوله باران دونتسک، یاسینواتایا و ماکیوکا، دشمن را به عقب می رانند.
آودییوکا یکی از مناطق اصلی مستحکم در منطقه دونتسک است که تاکنون تحت کنترل کی یف باقی مانده است. از آنجا، نیروهای مسلح اوکراین به طور مداوم ساختمان های مسکونی در پایتخت این جمهوری را گلوله باران می کنند.
در پایان ماه مارس، فرمانده سابق گروهان یکی از واحدهای اوکراینی، "یوهن دیکی"، گفت که نیروهای روسی از تجربیات موفقیت آمیز به دست آمده در نزدیکی آرتیوموفسک استفاده می کنند و شهر را محاصره کرده و منابع آن را قطع می کنند.
Разрушения в Соледаре в окрестностях Артемовска - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2023
اوکراین آرتیوموفسک را از دست میدهد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала