شرکت آئروفلوت روسیه برای اولین بار هواپیمای خود را برای تعمیر به ایران فرستاد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت آئروفلوت روسیه برای اولین بار هواپیمای خود را برای تعمیر به ایران فرستاد
شرکت آئروفلوت روسیه برای اولین بار هواپیمای خود را  برای تعمیر به ایران فرستاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2023
اشتراک
شرکت آئروفلوت روسیه برای اولین بار در تاریخ هواپیمای خود را برای تعمیر و سرویس به ایران فرستاد
به گزارش اسپوتنیک، آئروفلوت در شرایط تحریم های غرب، برای اولین بار در تاریخ هواپیماهای خود را برای تعمیر به ایران فرستاد. نماینده این شرکت می گوید:شایستگی های شرکت های ایرانی در زمینه تعمیر و سرویس هواپیما تکمیل کننده توانمندی های شرکت آئروفلوت خواهد بود.
دو منبع نزدیک به این شرکت هواپیمایی گفتند که ایروفلوت برای اولین بار در تاریخ یک هواپیما از ناوگان خود برای تعمیر و سرویس به ایران فرستاد و نماینده آن نیز این خبر را تایید کرد. در تاریخ 5 آوریل، یک هواپیمای پهن پیکر ایرباس A330-300 با شماره ثبت RA-73700 به تهران پرواز کرد، که در انجا این هواپیما توسط متخصصان فنی شرکت هواپیمایی ماهان ایر ایران تعمیر و سرویس خواهد شد.
ایران خودرو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2023
مذاکرات برای عرضه خودروهای "ایران خودرو" در روسیه ادامه دارد
آئروفلوت چندین ماه در مورد امکان تعمیر و سرویس در ایران بحث کرده است. هدف اصلی ارسال اولین هواپیمای A330 برای تعمیر به ماهان ایر، تعمیر و سرویس ارابه فرود هواپیما است. پیش از این، آئروفلوت از ظرفیت های شرکت های دیگر از جمله شرکت HAECO هنگ کنگ برای این اهداف استفاده می کرد. در تابستان 2021، این شرکت قرارداد بلندمدت جدیدی را برای تعمیر و سرویس و تعمیرات اساسی قطعات هواپیما با این شرکت امضا کرد.
اما تحریم‌های بین‌المللی اعمال شده در پاسخ به عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، از جمله بر خدمات تعمیر و تامین قطعات یدکی به شرکت‌های هواپیمایی روسیه تأثیر گذاشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала