مذاکرات برای عرضه خودروهای "ایران خودرو" در روسیه ادامه دارد

© Sputnikایران خودرو
ایران خودرو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2023
اشتراک
مدیر توسعه استراتژیک شرکت "بست موتورز" از مذاکره با یک خودروساز ایرانی دیگر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، "یوگنی چیژوف" در این باره گفت، نمایندگی "بست موتورز" در حال مذاکره برای تامین خودروهای ایرانی شرکت "ایران خودرو" به روسیه است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت قصد عرضه خودروهای شرکت "ایران خودرو" را در روسیه دارد یا خیر، گفت: "در حال مذاکره هستیم."
به گفته وی، بست موتورز همچنین در حال مذاکره برای تحویل خودرو از یکی دیگر از خودروسازان ایرانی است.
"الکساندر استپانوف"، مدیرعامل بست موتورز، پیش از این گفت که این شرکت قصد دارد فروش خودروهای ایرانی سایپا را از اول ژوئن آغاز کند. این شرکت پیش بینی می کند در سال 2023، حداقل 10 هزار خودرو سایپا را در روسیه به فروش برساند.
چیژوف همچنین در پاسخ به این سوال که این شرکت قرار است تولید خودروهای ایرانی را کجا انجام دهد، گفت: "در محدوده شهرک صنعتی "شوشری"، جایی که پیشتر کامیون های MAN در آنجا مونتاژ می شدند".
در عین حال، چیژوف خاطرنشان کرد که مذاکرات در مورد مونتاژ این خودروها در حال انجام است، اما تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است: "ابتدا، باید شروع به فروش خودرو در بازار روسیه کرد و متوجه شویم که آیا علاقه ای به مدل ها وجود دارد یا خیر".
بست موتورز قصد دارد فروش خودروهای سایپا را از اول ژوئن آغاز کند، ابتدا این شرکت سه مدل اصلی این خودروساز ایرانی یعنی کویک، ساینا و شاهین را ارائه خواهد کرد. تا پایان سال، این شرکت قصد دارد خط تولید خود را با خودروهای هاچ بک، SUV و خودروهای تجاری سبک گسترش دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала