انگلیسی ها نگران کاهش شدید تعداد ماهی های خال مخالی در اقیانوس اطلس هستند

© Flickr / James F Clay /  مراجعه به بانک تصاویر ماهی های خال مخالی
ماهی های خال مخالی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2023
اشتراک
سازمان حفاظت از دریای انگلیس موسوم به Marine Conservation Society ، به خاطر کاهش شدید تعداد ماهی های خال مخالی شمال شرقی اقیانوس اطلس نگران شده است.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر توسط روزنامه گاردین منتشر شده است.
کارشناسان می گویند این ماهی در حال تبدیل شدن به یک محصول نایاب است، بنابراین مسئولان کشور باید ذخایر آنرا به طور موثرتری مدیریت کنند. شارلوت کومبز، مدیر سازمان حفاظت از دریای انگلیس گفت:تعداد ماهی خال مخالی شمال شرقی اقیانوس اطلس از سال 2015 در حال کاهش است. این نگران کننده است. جوامع ماهیگیری و حیات وحش به این گونه از ماهی وابسته هستند، اما ادامه صید بی رویه آن هر دو طرف را در معرض خطر قرار می دهد.
Активисты экологического движения Last Generation под напором из пожарной машины облили водой и краской здание Министерства транспорта Германии в Берлине - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2023
اعتراض فعالان محیط زیست با پاشیدن رنگ به ساختمان وزارت حمل و نقل آلمان + ویدئو
ماهی خال مخالی عمدتاً در نروژ، ایسلند و انگلیس صید می شود. در سال 2021، کشورهای اصلی در صنعت ماهیگیری توافق کردند که در سال 2022 صید نباید از 794.9 هزار تن تجاوز کند. به گفته کارشناسان، این ماهی منبع اصلی غذایی نهنگ ها، دلفین ها و ماهی تن محسوب می شود. کاهش این گونه می تواند پیامدهای منفی برای محیط زیست داشته باشد.
پیش از این، مقامات استرالیا می خواستند سیستمی را در سطح قانونگذاری معرفی کنند که به کشاورزان و جوامع بومی اجازه می دهد برای حفاظت از حیات وحش پول دریافت کنند. شرکت هایی که به محیط زیست آسیب می رسانند می توانند با خرید "گواهینامه" برای نجات زیستگاه های جانوران استرالیا – از جمله کوالاها تاثیرگذاری منفی خود بر طبیعت را جبران کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала