اعتراض فعالان محیط زیست با پاشیدن رنگ به ساختمان وزارت حمل و نقل آلمان + ویدئو

© Photo / Letzte GenerationАктивисты экологического движения Last Generation под напором из пожарной машины облили водой и краской здание Министерства транспорта Германии в Берлине
Активисты экологического движения Last Generation под напором из пожарной машины облили водой и краской здание Министерства транспорта Германии в Берлине - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2023
اشتراک
فعالان جنبش زیست محیطی Last Generation ، در اعتراض به اقدامات حفاظت آب و هوایی آلمان، اقدام به پاشیدن آب رنگی بر ساختمان وزارت حمل و نقل این کشور در برلین کردند.
به گزارش اسپوتنیک، روز سه شنبه، صفحه توییتر جنبش زیست محیطی Last Generation ویدئویی از فعالان این جنبش در حال ریختن رنگ نارنجی و آب بر روی دیوارهای ساختمان وزارت حمل و نقل آلمان را منتشر کرد.
این فعالان در توضیح این ویدئو نوشته اند:" با یک ماشین آتش نشانی پر از مخلوط آب و رنگ، در پای دیوارهای وزارت حمل و نقل اعلام کردیم: آقای (وزیر حمل و نقل) ویزینگ، به خود بیایید! کنار گذاشتن اقدامات حفاظت از آب و هوا، کل کشور را در معرض خطر قرار می دهد".
پیش از این، فعالان محیط زیست این جنبش در اعتراض به جنگل زدایی، درختی را در مقابل دپارتمان فدرال اولاف شولز، صدراعظم آلمان قطع کرده بودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала