فریاد کمک زلنسکی از غرب؛ "بفرما، اما در حال شکست هستی"

© Photo / The Presidential Office of Ukraineخانم روزنامه نگار آمریکایی، سبک لباس پوشیدن زلنسکی را "تبلیغات" خواند
خانم روزنامه نگار آمریکایی، سبک لباس پوشیدن زلنسکی را تبلیغات خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2023
اشتراک
افسر اطلاعاتی بازنشسته تفنگداران دریایی ایالات متحده می گوید، ولادیمیر زلنسکی که از سوی غرب تحت فشار قرار گرفته بود، در سال 2019 فریاد زد که اوکراین در رویارویی آشکار با روسیه است. در نهایت، کی یف به زودی با خروج نیروهای مسلح اوکراین از آرتیوموفسک مجبور به اعتراف به شکست خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات ریتر" افسر سابق ارتش آمریکا روز سه سنبه در مصاحبه با کانال یوتیوب U.S. Tour of Duty گفت:" این انتخاب آنهاست. فقط به شما یادآوری می کنم که غرب خواهان این درگیری بود. زلنسکی در سال 2019 در مورد اقدامات تهاجمی علیه روسیه فریاد زد. می خواستی؟ بفرما! او به ناتو التماس می کرد که ارتش آنها را آموزش دهد. ناتو با آموزش اوکراینی ها موافقت کرد و عواقب آن در حال حاضر مشخص است".
این ارتشی سابق پیش بینی کرد که پس از عقب نشینی نیروهای مسلح اوکراین از آرتیوموفسک، کی یف مجبور خواهد شد وارد مذاکرات صلح با مسکو شود. ارتش اوکراین متحمل خسارات بسیار زیادی شده است و دیگر قادر به ادامه خصومت های فعال نخواهد بود و ایالات متحده و اروپا بر توافق صلح پافشاری خواهند کرد.

ریتر افزود:" غرب صبر خود را از دست خواهد داد زیرا اوکراینی ها در حال شکست هستند. آنها باید با تمام شروط موافقت کنند، مناطق خرسون و زاپوروژیه، جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسک و شبه جزیره کریمه را به عنوان قلمرو روسیه به رسمیت بشناسند".

در ماه می 2019، زلنسکی در دیدار با سناتور آمریکایی "رابرت پورتمن" گفت که اوکراین در حال جنگ با روسیه است.
زلنسکی همچنین چهارشنبه گذشته گفت که اگر نیروهای اوکراینی در آرتیوموفسک شکست بخورند، کی یف به سرعت با فشار جامعه بین‌المللی مواجه خواهد شد و در داخل کشور به سمت سازش با روسیه سوق داده خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала