سفارت روسیه در خصوص بسته جدید کمک آمریکا به اوکراین موضع گیری کرد

© Sputnik / Alexey Agaryshev /  مراجعه به بانک تصاویر Посольство Российской Федерации в Вашингтоне
Посольство Российской Федерации в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2023
اشتراک
سفارت روسیه تصمیم ایالات متحده در خصوص بسته کمکی به اوکراین را گامی به سوی تشدید تنش نامید.
سفارت فدراسیون روسیه در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که مسکو تصمیم واشنگتن برای اعطای کمک نظامی به کی یف به ارزش حدود ۲.۶ میلیارد دلار را گامی به سوی تشدید درگیری خواند و از آمریکا خواست تا در خصوص خطر گسترش جغرافی درگیری فکر کند.
Вид на Пентагон - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2023
بسته جدید کمک نظامی پنتاگون به اوکراین به ارزش ۲.۶ میلیارد دلار
در موضع گیری این نهاد دیپلماتیک که در کانال تلگرامی آن منتشر شده، آمده است: "واشنگتن بار دیگر موضع ریاکارانه خود را تایید کرد. آمریکایی ها مصمم هستند تا درگیری در اوکراین را تا جایی که ممکن است به درازا بکشانند. تصمیم برای ارسال تسلیحات به اوکراین – قدمی به سوی تشدید بحران اوکراین و افزایش تعداد قربانیان بین شهروندان غیر نظامی می باشد".
سفارت فدراسیون روسیه ابراز اطمینان کرد که ایالات متحده علاقه ای به سرنوشت اوکراینی ها ندارد و هدف واقعی ارائه کمک های نظامی به کی یف – تبدیل کشور به منبع دائمی تهدید امنیتی برای روسیه می باشد.
دیپلماتهای روس تاکید کردند: "بار دیگر از دولتمردان ایالات متحده آمریکا می خواهیم تا بشکل هوشمندانه تبعات چنین اقداماتی را ارزیابی کرده و خطرات گسترش کنترل نشده جغرافیای درگیری را درک کند. روسیه از اهداف تعیین شده در قالب عملیات ویژه نظامی روی بر نخواهد گرداند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала