کمیته تحقیق روسیه: سازماندهی ترور خبرنگار نظامی، از اوکراین انجام شده است

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники экстренных служб на месте взрыва автомобиля на улице Богдана Хмельницкого в Мелитополе
Сотрудники экстренных служб на месте взрыва автомобиля на улице Богдана Хмельницкого в Мелитополе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2023
اشتراک
کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد، بر این باور است که برنامه ریزی و سازماندهی ترور خبرنگار نظامی ولادلن تاتارسکی که دیروز در کافه ای در سنت پترزبورگ به وقوع پیوست، از داخل اوکراین انجام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، روابط عمومی کمیته تحقیقات روسیه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد:" این کمیته شواهدی در دست دارد مبنی بر آنکه برنامه ریزی و سازماندهی ترور ارتکابی از خاک اوکراین انجام شده است. در عین حال، داریا ترپووا، که دیدگاه های مخالف نظام دارد، از حامیان بنیاد مبارزه با فساد است".
کمیته تحقیق روسیه افزود: "این کمیته همچنین در حال ایجاد زنجیره کامل افراد دخیل در ارتکاب جرم از عاملان تا مجریان می باشد".
یک مقام ارشد کرملین از بازگشت به دوره جنگ سرد بین آمریکا و روسیه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2023
واکنش کرملین نسبت به قتل تاتارسکی، خبرنگار نظامی روسیه
روز گذشته، در یک کافه در شهر سنت پترزبورگ انفجاری رخ داد که در پی آن خبرنگار نظامی ولادلن تاتارسکی جان خود را از دست داد. در پی این انفجار همچنین 32 نفر دیگر زخمی شدند. روز دوشنبه، "داریا ترپووا" 26 ساله اهل سنت پترزبورگ، که کمیته تحقیقات روسیه او را در این انفجار دخیل می داند، بازداشت شد. کمیته ملی ضد تروریسم روسیه اعلام کرد که ترور تاتارسکی توسط سرویس های ویژه اوکراین با مشارکت عواملی از میان اعضای بنیاد حامیان "الکسی ناوالنی" برنامه ریزی شده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала