مؤمنان مجبورشدند در خیابان نزدیک کلیسای کی یف - پچرسک دعا بخوانند + ویدئو

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر عابران در خیابان نزدیک کلیسای کی یف- پچرسک مسکو دعا می خوانند + ویدئو
عابران در خیابان نزدیک کلیسای کی یف- پچرسک مسکو دعا می خوانند + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
اشتراک
مؤمنان مسیحی مجبور شدند در خیابان نزدیک کلیسای کی یف-پچرسک نماز بخوانند، پلیس در ورودی مشغول انجام وظیفه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه خبرنگاران ارتدکس روز یکشنبه اطلاع داد: مؤمنان مسیحی در خیابان نزدیک کلیسای کی یف-پچرسک ارتدکس اوکراین دعا می کنند. پلیس هم در ورودی محل مشغول به کار هستند.
در این اطلاعیه آمده است: در کلیسا، مراسم یکشنبه طبق معمول ادامه دارد. بسیاری از اهل محله در بیرون نماز می خوانند، هیچ کلیسایی نمی تواند این همه جمعیت را در خود جای دهد. رادیکال ها هنوز در خواب هستند، 20 افسر پلیس در ورودی صومعه مشغول انجام وظیفه هستند.
همانطور که قبلاً توسط نسخه اوکراینی "Strana" گزارش شده بود، دادگاهی در کی یف برای رئیس کلیسای کی یف-پچرسک، کشیش پاول، حکم حبس خانگی شبانه روزی با استفاده از یک دستبند الکترونیکی صادر کرد.
صبح روز شنبه، کشیش پاول، رئیس کلیسای کی یف-پچرسک، گفت که مقامات اوکراینی او را به "همکاری با روسیه و تحریک بین مذهبی" مظنون کرده اند. بعداً شاهدان عینی از جستجو در خانه وی خبر دادند و خود پاول در گفتگو با اهل محله از "حبس خانگی" و پروتکل خاصی که "باید امضا کند" گزارش داد. رسانه های اوکراینی گزارش دادند که دفتر دادستانی در دادگاه به دنبال بازداشت خانگی شبانه روزی او است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала