رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران روسیه: شکار خبرنگاران توسط کی یف مدتها پیش اعلام شد

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Журналист, теле- и радиоведущий Владимир Соловьев
Журналист, теле- и радиоведущий Владимир Соловьев - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
اشتراک
رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران روسیه، در مورد کشته شدن کارشناس و خبرنگار نظامی ولادلن تاتارسکی گفت، که رژیم کی یف مدت‌ها پیش تعقیب و کشتار کمیسارهای نظامی روسی را اعلام کرده است. مواد منفجره، سبک سربازان اوکراینی است.
به گزارش اسپوتنیک، "ولادیمیر سولوویوف" روز یکشنبه گفت: "می توان گفت که رژیم کی یف مدتها پیش شکار خبرنگاران نظامی را اعلام کرده است، مواد منفجره به سبک نیروهای مسلح اوکراین است، داریا دوگینا نیز به همین صورت کشته شد. طبق نشانه ها، این یک حمله تروریستی است، زمانی که خانمی مجسمه را به تاتارسکی داد و پس از آن انفجار رخ داد".
رئیس اتحادیه روزنامه نگاران روسیه با اشاره به اینکه این یک فاجعه است، به خانواده و همکاران تاتارسکی تسلیت گفت. علاوه بر این، سولویوف از همه همکاران خود خواست تا مراقب بوده و خاطرنشان کرد که از این روش ها برای ترساندن، شکستن و نابودی روزنامه نگاران با تمام توان استفاده می شود.
На месте взрыва в кафе на Университетской набережной в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2023
واکنش مسکو به کشته شدن خبرنگار نظامی روسی در سنت پترزبورگ
روز یکشنبه در شهر سنت پترزبورگ، در یک کافه انفجاری رخ داد که موجب کشته شدن یک نفر شد. بعدتر مشخص شد که فرد کشته شده، خبرنگار و بلاگر نظامی ولادلن تاتارسکی (ماکسیم فومین) است. به گفته فرماندار این شهر 30 نفر نیز مجروح شده اند که مسئولان در حال انجام تمام کمک های لازم هستند. همانطور که وزارت بهداشت روسیه تصریح کرد، 24 نفر از جمله یک نوجوان به بیمارستان منتقل شدند که حال شش نفر وخیم ارزیابی می شود. براساس گزارش منابع احتمالاً وسیله انفجاری در قالب یک مجسمه هدیه ای توسط یکی از بازدیدکنندگان وارد کافه شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала